Czy Polacy są lojalnymi konsumentami? Gość kanału YouTube.
„O programach lojalnościowych nocą” to nazwa nowego profesjonalnego kanału poświęconego programom lojalnościowym, który dostępny jest na portalu YouTube. Celem przedsięwzięcia jest dostarczanie rzetelnej, wysoce merytorycznej wiedzy poświęconej programom lojalnościowym B2C oraz motywacyjnym B2B . Kanał dostępny jest pod tym linkiem.
https://www.youtube.com/watch?v=X9mMmCDsQXs&t=8s
Subskrybuj nasz kanałMonitor Programów Lojalnościowych 2020 to badanie rynku programów lojalnościowych. Odbiorcami badania są osoby prowadzące konsumenckie programy lojalnościowe, a badanymi są sami konsumenci. Analiza jest oparta na reprezentatywnej próbie i jej struktura odpowiada strukturze Polaków powyżej 18 roku życia.
Czy Polacy lubią Programy Lojalnościowe? Zapraszamy do odcinka, aby dowiedzieć się więcej na temat najpopularniejszego badania Programów Lojalnościowych w Polsce.
Dowiedz się:
01:11 – Jak wygląda badanie Monitor Programów Lojalnościowych?
02:00 – Dla kogo przeznaczone jest to badanie?
02:27 – Co jest przedmiotem badania?
03:28 – Jaką próbę i wskaźniki obejmuje badanie?
05:39 – Jak długo prowadzone jest badanie?
06:23 – Czy badany jest poziom satysfakcji użytkowników?
07:55 – Od ilu lat cyklicznie prowadzone jest badanie?
11:21 – Czy istnieje „sposób na sukces” dla programu lojalnościowego?
12:39 – Jak wygląda przygotowanie do przeprowadzenia raportu?
13:50 – Czy do prac nad raportem angażowani są zewnętrzni eksperci?
Pełna transkrypcja rozmowy dostępna jest na https://i360.com.pl/aktualnosci/
Zapraszam Państwa do oglądania kolejnych odcinków, merytorycznej dyskusji na poruszane tematy oraz przekazywania informacji zwrotnych, które pomogą nam w rozwoju tej podjętej inicjatywy.
3