i360 już piąty rok liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” wg Millward Brown. - Tomasz Makaruk

i360 już piąty rok liderem kategorii „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych” wg Millward Brown.

Jak co roku, miesięcznik Media i Marketing Polska publikuje w ramach raportu „Agencje Marketingu Zintegrowanego” wyniki badań prowadzonych przez instytut badawczy Millward Brown. Badania te pozostają całkowicie niezależne od i360 (o ich wynikach dowiadujemy się czytając w połowie roku wspomniany miesięcznik). Próbę badania, która przekracza ponad 4000 respondentów, stanowią połączone listy Klientów wypełniane przez funkcjonujące na rynku agencje marketingu zintegrowanego, przekazywane do Media i Marketing Polska.

Lista ta każdego roku jest aktualizowana i powiększa listę z poprzednich lat (każda firma zgłoszona w latach poprzednich przez którąkolwiek agencję zostaje w bazie). O ocenę danej agencji proszone są tylko te osoby, które w badaniu zadeklarowały, że osobiście z agencją współpracowały w minionym roku.

i360 uzyskało średnią ocen na poziomie 5,4 (w sześciostopniowej skali) co pozwoliło uplasować się nam na pierwszym miejscu rankingu „Posiada umiejętność organizacji skutecznych programów lojalnościowych”, które i360 zajęło już piąty raz (w minionych latach pierwsze miejsce piastowaliśmy również w latach 2011, 2012, 2013, 2015).

Dziękując wszystkim Klientom za zaufanie i przyznanie wysokich ocen, zobowiązujemy się do dalszej wytężonej pracy nad organizacją najskuteczniejszych na rynku programów lojalnościowych i motywacyjnych oraz promocji sprzedaży. Wszystkich z Państwa, którzy chcieliby porozmawiać o współpracy z i360, zapraszamy do kontaktu z Dyrektorem Sprzedaży, Panem Dawidem Łuciukiem, pod numerem 600.534.631 bądź o kontakt mailowy pod adresem Dawid.Luciuk@i360.com.pl

Zapraszamy na www.i360.com.pl oraz www.loterie-organizacja.pl

4

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *