i360 uruchamia kanał na YouTube o programach lojalnościowych
Twórcami kanału są czołowi managerowie i360 wraz z udziałem Katarzyny Nawrockiej, jako prowadzącej większość odcinków. Koncepcja kanału oparta jest na rozmowie z ekspertami, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem zaczerpniętym z codziennej praktyki zawodowej. Tematyką kanału jest omawianie i komentowanie najważniejszych wydarzeń rynkowych, odkrywanie trendów w postawach i zachowaniach uczestników programów, zarówno B2C, jak i B2B, analizy poszczególnych segmentów rynku polskiego, benchmarking rynków zagranicznych, dyskusje na tematy związane z wykładnią przepisów prawa i wiele innych zagadnień, niezbędnych w codziennej pracy każdego profesjonalisty, który odpowiedzialny jest za prowadzenie projektów lojalnościowych.
Zapraszam do obejrzenia jingla kanału:
Kanał skierowany jest do specjalistów marketingu, trade marketingu oraz sprzedaży międzynarodowych korporacji i największych polskich przedsiębiorstw. Autorski kanał na YouTube jest kolejnym krokiem, będącym naturalnym rozwinięciem działań, które od ponad 10 lat w i360 prowadzimy na firmowym blogu, który zgromadził stałe grono czytelników.
Ufamy, iż koncepcja wieczornej rozmowy z ekspertami, podczas której dzielą się oni doświadczeniami codziennej pracy zawodowej przypadnie do gustu grupie docelowej. Uruchomienie kanału poprzedzone zostało szczegółową analizą zarówno tematyki szerokopojętego marketingu i sprzedaży, jaka poruszana jest na YouTube oraz formatów programów najpopularniejszych video blogerów.
Idea uruchomienia kanału na YouTube dyskutowana w i360 była od dwóch lat, zaś katalizatorem wcielenia jej w życie był marcowy lockdown gospodarki. Kierując się zasadą, iż nie wolno nam zmarnować żadnego kryzysu, postanowiliśmy wyjść z niego obronną ręką, bogatsi o nowe doświadczenia i nowy format komunikacji z naszymi obecnymi i potencjalnymi Klientami.
Zapraszam do obejrzenia intro kanału:
https://www.youtube.com/watch?v=dpdvXHjT7GA
W pierwszych odcinkach gościmy Panią Agnieszkę Doktorską z instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia, Pana mecenasa Pawła Galińskiego reprezentującego kancelarię Galiński&Kleina Kancelaria Radców Prawnych. Swoje autorskie odcinki nagrali także przedstawiciele i360, Panie Amelia Dąbrowska oraz Agata Kisło.
Zapraszam do obejrzenia odcinka z Panią Agnieszką Doktorską poświęconego badaniu Monitor Programów Lojalnościowych:
https://www.youtube.com/watch?v=X9mMmCDsQXs&t=8s
Zapraszam Państwa do oglądania kolejnych odcinków, merytorycznej dyskusji na poruszane tematy oraz przekazywania informacji zwrotnych, które pomogą nam w rozwoju tej podjętej inicjatywy.
Kanał dostępny jest pod adresem:
https://www.youtube.com/channel/UCPqCXmyvq1vlJhiRJr68Fog/videos