Sorry honey, the champagne is not for you. We are already married - Tomasz Makaruk

Sorry honey, the champagne is not for you. We are already married

W dniach 3-4 kwietnia 2014 r. odbył się tradycyjnie już w Krakowie, zapowiadany tu https://www.marketingbusinessblog.pl/v-poland-cee-customer-loyalty-summit-zapowiedz-kongresu/ V Poland & CEE Customer Loyalty Summit, zorganizowany przez Blue Business Media, który wyrósł na największą w Polsce konferencję skupiającą osoby zawodowe związane z zarządzaniem i obsługą programów lojalnościowych.
Cytatem przewodnim całej konferencji jest tytułowe Sorry honey, the champagne is not for you. We are already married. zaczerpnięte z wystąpienia Michaela Gilli reprezentującego niemiecki oddział Payback, kóry obrazował w ten sposób sensowność ofert kluczowych graczy rynku telekomunikacyjnego w Europie, oferujących atrakcyjne oferty dla nowych Klientów, niedostępne dla tych, którzy mają już podpisane umowy.

Tomasz_Makaruk_i360W kongresie udział wzięło ponad 200 osób, które przez intensywnie wypełnione prelekcjami i warsztatami, dwa dni oraz niezwykle udany wieczór w Muzeum Inżynierii Miejskiej – ciekawym architektonicznie przybytku krakowskiego Kazimierza, zgłębiały światowe trendy oraz interesujące lokalne case studies z zakresu programów lojalnościowych.

Oprócz prelegentów i gości z Polski na spotkanie przybyli zagraniczni eksperci: Caroline Papadatos – Senior Vice President – International, Corporate Marketing, Research and Development, Loyaltyone (Kanada), Gabi Kool – CEO Coalition Rewards Group (Łotwa) oraz Michael Gilli – Head Of Media & Performance Management Payback (Niemcy). Konferencja rozpoczęła się sesją „Inspiracje, trendy i wsparcie technologii w działaniach lojalnościowych”.

Prezentacje podzielone zostały na cztery ścieżki tematyczne (równoległe konferencje) dedykowane poszczególnym typom relacji lojalnościowych: 1/ w sektorze usług, 2/ w handlu detalicznym, 3/ w relacjach z klientami biznesowymi oraz 4/ w relacjach pomiędzy producentami FMCG i dóbr trwałych (resellerami) a dystrybutorami.

Tematyka tegorocznego kongresu skupiła się wokół wykorzystywania danych (określenie big data święciło momenty tryumfu) w działaniach lojalnościowych oraz wyników badań postaw i zachowań polskich nabywców ostatecznych oraz przedstawicieli poszczególnych ogniw dystrybucji handlu tradycyjnego. Ciekawymi momentami dyskusji były aspekty grywalizacji, personalizacji oferty, antychurnu i promowaniu marki własnej, jako rozwiązania lojalnościowego. Wnioski płynące z

wiedzy, którą dzielili się prelegenci pokazują, iż w obecnych czasach tylko uważne wsłuchanie się w „dane”, czyli potrzeby, zwyczaje i oczekiwania klientów daje nam najlepszą „broń” do walki o klienta.

Trzeci już rok z rzędu zostałem zaproszony, aby pełnić rolę prowadzącego wydarzenie, co pozwoliło mi obserwować zaplecze organizacji kongresu. Należy zauważyć, iż była to profesjonalnie przygotowana i przeprowadzona konferencja na wysokim poziomie merytorycznym, jak i logistycznym z dobrym zapleczem hotelowym i jeszcze lepszą ofertą kulinarną sieci Holiday Inn.

Tomasz_Makaruk

Przysłowiową łyżką dziegciu było zdarzenie w ramach, którego Organizator na dzień przed rozpoczęciem konferencji, zwrócił do wybranych uczestników, którzy zgłosili swój udział w charakterze słuchaczy sesji prowadzonej przez przedstawicieli spółki Data Solutions o wybór innego stolika tematycznego uzasadniając prośbę faktem, że „zakres usług Pana firmy, oraz firmy prezentującej – Data Solutions jest dość zbliżony, co oznacza, że Prowadzący pewnych treści nie będzie mógł przekazać w obecności konkurencji”. Poza tym –beczka miodu. Zapraszam do uczestnictwa w kongresie za rok!

2

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *