Najchętniej czytane teksty na blogu
Bloga piszę nieprzerwanie od września 2009 r. Które z opublikowanych tekstów cieszyły się największą popularnością w minionym roku, a które w okresie ostatnich 13 lat? Dla kogo piszę? Jaki jest profil czytelnika? Dodatkowo szereg innych statystyk. Zapraszam na krótkie noworoczne podsumowanie, innymi słowy na blog od kuchni.
Nowy Rok zawsze sprzyja podsumowaniom. Poniżej znajdziecie Państwo ranking najbardziej popularnych tekstów na blogu, czytanym przez ponad 8500 czytelników (niespodziewany wzrost z 7200 czytelników zarejestrowanych jeszcze na początku minionego roku)
Najczęściej czytane na blogu teksty w 2022 r.
Oto lista artykułów, które w minionym roku były najchętniej czytane:
- Programy lojalnościowe dla akcjonariuszy
- Modele podatkowe w programach lojalnościowych
- Programy lojalnościowe stacji paliw
Najbardziej popularne artykuły ever
Najpopularniejszymi tekstami od początku uruchomienia bloga są:
- Główne zmiany w zasadach organizacji loterii
- Zastosowanie technik
- Wszystko co powinieneś wiedzieć o organizacji loterii
Z każdym z powyższych tekstów łączy się jakaś historia i szereg wspomnień. Dla przykładu materiał o modelach podatkowych, to podsumowanie wieloletnich postępowań przed Dyrektorem Krajowej Informacji Skarbowej, Wojewódzkim i Naczelnym Sądem Administracyjnym, które wspólnie z mec. Pawłem Galińskim zamknęliśmy w formie e-booka dostępnego na blogu, opublikowaliśmy w formie niejednego artykuły prasowego a także nagraliśmy o tym zagadnieniu kilka odcinków na kanale YouTube O programach lojalnościowych nocą. Tekst poświęcony programom lojalnościowym stacji paliw oraz materiał stanowiący pogłębienie tego tematu Sposoby płatności aplikacją programu lojalnościowego to dwa artykuły, które powstały podczas covidowego lockdownu z poczuciem dużej niepewności co do przyszłości, których tworzenie stanowiło odskocznię od rzeczywistości, dającą wiele wytchnienia. Czy finalnie materiał o technikach promocji sprzedaży to artykuł powstały na bazie mojej pracy doktorskiej zat. Zastosowanie technik promocji sprzedaży, której z braku czasu (i odwagi) nigdy nie wydałem w formie książki.
Profil czytelnika bloga
Według Google Analytics za okres od 1.1.2022 r. do 31.12.22 r. ponad połowa czytelników bloga to osoby w wieku 25-44 lata, z niewielką nadreprezentacją kobiet (54%), które czytają publikowane tu artykuły na desktopach (70%) w godzinach 8.00-16.00. Zestawienie tych statystyk pokazuje, iż czytelnikami są osoby z biznesu, czytające bloga w czasie godzin pracy, które szukają na nim wiedzy, inspiracji oraz case studies. Jeżeli jest jakaś statystyka, która mnie szczególnie cieszy to jest nią…. współczynnik odrzuceń na poziomie niecałych 5%. Dziękuję za Państwa obecność i zainteresowanie 😉
Płeć czytelników
Wiek czytelników
Wszystkiego najlepszego na 2023 rok!
3