Programy lojalnościowe z perspektywy marketing managera i dyrektora zarządzającego
Końcówka roku w wielu firmach jest okresem planowania. Gościem naszego kanału jest dziś Pan Maksymilian Liwtinow. Doświadczony menadżer posiadający praktykę zarówno w kierowaniu działami marketingu, jak i zarządzaniu całymi przedsiębiorstwami. Ten odcinek pomoże w określeniu roli programu lojalnościowego w strategii firmy, oraz odpowie na najważniejsze pytania, jakie w związku z tym nasuwają się szefom sprzedaży, trade marketingu i marketingu. Zapraszamy.
Z odcinka dowiesz się:
1:54 – Kiedy po raz pierwszy nasz gość spotkał się z programem lojalnościowym jako marketing manager?
5:40 – Jak program lojalnościowy przyczynia się do budowania lojalności nabywców ostatecznych?
7:56 – Jaka jest rola programu lojalnościowego w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem?
12:19 – Jaką rolę w planie marketingowym odgrywają programy lojalnościowe te skierowane do nabywców ostatecznych i te business to business?
14:56 – Według jakiej metodologii powinno się planować koszty prowadzenia programu lojalnościowego?
18:18 – Czy jest możliwe precyzyjne oszacowanie przyszłych zysków, jakie organizator osiągnie z tytułu realizacji programu lojalnościowego?
22:10 – Jak mogą postrzegać programy lojalnościowe dyrektorzy zarządzający?
23:37 – Na co warto zwrócić uwagę szefom sprzedaży, trade marketingu i marketingu w procesie planowania działań lojalnościowych?
26:40 – Czego członkowie zarządu przedsiębiorstw oczekują z prezentacji marketingu i sprzedaży omawiających wyniki programu lojalnościowego?
33:21 – Jakie są 3 najważniejsze wskazówki dla osób planujących uruchomienie programu B2C lub B2B?