Częstotliwość zakupów a lojalność nabywcy – Dominika Adasiewicz – Skorupka
Na kanale „O programach lojalnościowych nocą” pojawił się nowy odcinek na temat budowania lojalności Klientów, których częstotliwość zakupów wynosi raz na kilka lat z gościnnym udziałem Dominiki Adasiewicz – Skorupki. Z odcinka można dowiedzieć się jaka jest różnica w działaniach lojalnościowych skierowanych do różnych grup Klientów, jak różni się rynek Polski od Europejskiego, a także jak przywiązać do marki Klienta, który robi zakupy bardzo rzadko. Zapraszamy do obejrzenia materiału.
Dowiedz się:
0:00 – Przywitanie
00:30 – jakie programy lojalnościowe prowadzi Mazda?
01:50 – jak przywiązać do marki Klienta, który dokonuje zakupu raz na kilka lat?
05:00 – jaka jest różnica w budowaniu lojalności między rynkiem polskim, a Europejskim?
07:09 – czy działania marketingowe mogą zostać wyparte przez wyprzedaże na koniec roku?
09:04 – jakie czynniki są najbardziej determinujące przy wyborze marki kupna samochodu w Polsce?
12:21 – jaka jest różnica w działaniach lojalnościowych skierowanych do Klientów indywidualnych, a Klientów korporacyjnych?
14: 30 – jaka jest rola importera oraz Dilera w budowaniu lojalności wobec marki?