Dlaczego warto czytać ten blog?
Z każdym kolejnym dniem pracy zawodowej rozumiem, jak istotne jest poświęcanie swojego czasu wyłącznie na działania, które mają bezpośredni wpływ na budowanie wiedzy, majątku i relacji. Treści dopasowane do potrzeb oraz dotrzymywanie obietnic są dla mnie osobiście ważne, gdy sam szukam wiedzy lub inspiracji w globalnej sieci. Dlatego poniżej opisuję dlaczego warto odwiedzać ten blog oraz zapisać się na newsletter, tak aby każdy z Państwa mógł odpowiedzieć sobie czy chce dołączyć do grona 4,8 tys. (aktualizacja 10’21: 6,8 tys.) moich stałych czytelników. Oto one:
1/ w swojej codziennej pracy spotykam się z wyzwaniami w zakresie tworzenia, zarządzania, zmian, a także zamykania nieefektywnych programów lojalnościowych. Tym co najcenniejsze, najciekawsze i najtrudniejsze dzielę się ze swoimi czytelnikami;
2/ częste zmiany w otoczeniu prawno-podatkowym mogą zrujnować wysiłek poświęcony na najlepiej nawet prowadzony projekt. Dlatego w cyklach dziennych monitoruję zmiany prawne, poświęcając czas na lekturę projektów aktów prawnych na wczesnym etapie legislacyjnym. Dzięki temu jestem przygotowany do zmian, starając się wysłać do czytelników sygnały ostrzegawcze, zawsze gdy zachodzi taka konieczność;
3/ w Polsce istnieje ponad 100 programów lojalnościowych B2C i drugie tyle motywacyjnych B2B. Co roku omawiam najważniejsze zmiany na rynku oraz szczegółowo opisuję tendencje i kierunki w których zmierza świat programów lojalnościowych;
4/ z pozoru prosta czynność jak organizacja promocji sprzedaży, z uwagi na wysoki poziom konkurencyjności rynku i skomplikowane przepisy nastręcza wielu problemów. Wnioski płynące z doświadczenia organizacji setek konkursów, akcji sprzedaży premiowej, loterii promocyjnych i audioteksowych ugruntowane podczas niejednej kontroli organów skarbowych opisuję na blogu, zwłaszcza w tych przypadkach, gdyż rzeczywistości uda się mnie zadziwić lub zaskoczyć nawet pomimo ponad 20 lat doświadczenia.
Jeżeli uznają Państwo, że warto – zapraszam do odwiedzania oraz pozostawienia do siebie kontaktu.