Spis treści
Aby łatwiej znaleźć interesujące treści
Poniżej prezentuję spis wybranych treści opublikowanych w ostatnich latach bezpośrednio z linkiem do artykułów.
Sekcja poświęcona programom lojalnościowym:
- 7 kosztownych błędów, które popełnia 8 10 organizatorów programów…
- Jakimi kryteriami kierować się przy wyborze dostawcy programu lojalnościowego?
- i360 Diamentem Forbesa 2018 r.
- Tendencje zmian na rynku programów lojalnościowych 2017/2016
- i360 liderem rankingu umiejętności organizacji skutecznych programów…
- i360 na 7th Enhancing Customer Loyalty and Retention Summit
- Relacja z LOYALTY EXPO 2017
- Program „Zielonomocni” nagrodzony tytułem „The Best B2B Loyalty Scheme”
- CEE Customer Loyalty Summit. Kraków, 20-21.04.2017 r.
- 4 programy motywacyjne zarządzane przez i360 nominowane do nagrody…
- i360 Diamentem Forbesa 2017 r.
- ING ogłasza zamknięcie programu lojalnościowego Bankujesz Kupujesz
- Przyczyny organizacji programów motywacyjnych B2B
- Tendencje zmian na rynku programów lojalnościowych 2015/2016
- Loterie wspierające programy lojalnościowe
- ISO/IEC 27001:2013 dla i360 Sp. z o.o.
- Lojalność the Cracow Way, czyli VII CEE Customer Loyalty Summit…
- Multipartnerski program B2B „Elektroklub”
- 12 miesięcy na rynku programów lojalnościowych B2C w Polsce
- Podsumowanie VI Customer Loyalty Summit 2015 r.
- Komentarz do wyników IV fali Monitora Programów Lojalnościowych
- Grywalizacja w programach motywacyjnych B2B
- Kryzys programów lojalnościowych?
- Sorry honey, the champagne is not for you. We are already married
- Czy „connected consumer” to „loyal consumer”…?
- Zyskowna lojalność branży fitness
- Lojalność w czasach kryzysu. Artykuł w Rzeczpospolitej z 12.11.2012 r
- „Niemczycki junior sprawdzi się w biznesie”
- Wiedza o kliencie – głos specjalistów o jej roli w budowaniu lojalności
- Żyć programem
- Jak zatrzymać Klienta
- 3 pytania o lojalność
- Czy programy pieczątkowe będą trwały wiecznie?
- Wystąpienie i360 na targach Budma 2012
- Programy lojalnościowe aptek
- Vorteils Billa Club. Program lojalnościowy sieci Billa w Austrii
- Troska o lojalność – ciekawy artykuł w „Dzienniku Gazecie Prawnej”
- Unterhaltung & Technik – czyli lojalność po austriacku
- Zewnętrzna obsługa programów lojalnościowych i motywacyjnych dla biznesu
- Warto znać historię ….zakupów
- „System informatyczny to centrum zarządzania programem lojalnościowym”…
- Programy motywacyjne dla pośredników handlowych
- Programy lojalnościowe w handlu tradycyjnym
- Konsekwencje nowelizacji art. 7 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r.
- Jak kryzys wpłynął na cele i sposoby prowadzenia programów lojalnościowych?
- Wpływ zastosowania Internetu w programach lojalnościowych?
- Skuteczny program
- Czy to wciąż lojalność?
- Nektar z malin
Sekcja poświęcona promocjom sprzedaży:
- Pomiędzy RODO, AML a przepisami regulującymi urządzanie loterii
- Obowiązki organizatora loterii na gruncie ustawy AML
- Regulamin odpowiedzialnej gry
- Kiedy loteria promocyjna, staje się loterią promocyjną organizowaną…
- Wątpliwości organizatora loterii audioteksowej dotyczące IGH-1 oraz IGH/1A
- Komentarz do Monitora Promocji – wrzesień 2017 r.
- Rynek promocji sprzedaży w Polsce w okresie I-IV 2017 r.
- Główne zmiany w zasadach organizacji loterii od 1 kwietnia 2017
- Jak nieświadomie zorganizować loterię i co za to grozi?
- Promocyjne opakowania. Niezbędne informacje w loteriach, konkursach…
- Loterie wspierające programy lojalnościowe
- ISO/IEC 27001:2013 dla i360 Sp. z o.o.
- Kosztowne błędy, które popełnia 9 na 10 organizatorów loterii
- Kontrola Służby Celnej – doświadczenia i wnioski
- Obowiązek certyfikacji aplikacji losujących
- Akcja typu „1000 pierwszych zgłoszeń dokonanych przez WWW wygrywa”…
- Losowanie podczas imprez sportowych
- Jak to robią w Dubaju? Przegląd promocji sprzedaży 2014 r.
- Podstawa opodatkowania w loterii audioteksowej
- Odwrócona aukcja loterią audioteksową
- Promocja typu „najszybsza poprawna odpowiedź udzielona SMS-em wygrywa”…
- Samochód sprzedaje (także w Austrii)
- Postępowanie podczas kontroli z Urzędu Celnego w zakresie prawidłowości…
- Uzdrowiciele. Również promocyjni.
- Wszyscy kochamy Fiata 500
- Techniki pozacenowe
- Techniki cenowe
- Zastosowanie technik